Langhelg

Jeg har fortsatt helg, jeg:) Og for en helg! Siden jeg var ferdig med vakten min på fredag har jeg hatt to styrkeøkter, to kondisjonsøkter, vært hos frisøren, vært i 30-årsdag, vært på innflyttingsfest og på restaurant… I kveld blir det bare latmannsliv her hjemme med god middag og TV, og jeg tror jammen jeg rekker enda en kondisjonsøkt før jeg skal på jobb igjen i morgen. Denne uka skal jeg til Oslo på update igjen, og det blir spennende å se hva for noe spennende som kommer utover våren:)

Treningen går egentlig ganske bra. Kondisjonen kommer seg, tror jeg, og styrketreningen er bare gøy! Men jeg er fortsatt veldig i vingleland, og før jeg har bestemt meg for hva som er viktigst kjører jeg bare på i samme spor. Det er fremgang, og det er i alle fall bedre enn å la seg forfalle mens vurderingene pågår. For jeg har jo lyst til alt. Og det er litt slitsomt… Jeg tror jeg kan klare alt – men ikke alt på en gang. Så jeg må nok sette opp en liten prioriteringsliste etter hvert, bare ikke i dag. Så lenge jeg ser fremgangen kan det egentlig være det samme akkurat nå. Having fun is the most important right now!

Og enda litt mer moro er det med gode hjelpere i hus igjen:)
image

I tillegg til BCAA, Kre-Alkalyn, RapidBurn, proteinpannekaker og Crystal Sugarfree fikk jeg masse produkter fra lavkarboserien til EasyLiving. Pizzabunn, grovbrød, krydderkake, sjokoladekake, nøytral kakemiks og sukrilett. Disse produktene har jeg ikke prøvd enda, så det blir jo spennende:) Jeg får meg liksom ikke til å bake en kake bare for å sitte og trøkke i meg her hjemme, så det spørs om det blir noen fornøyde damer på jobb fremover..?

Men nå er det snart middagslaging her. Hjemmelagde burgere med potetbåter står på menyen, og det blir vel aldri spesielt feil… Har noen godbiter (?) i fryseren også, men de får jeg eventuelt komme tilbake til…

Håper du har hatt en sprek start på uka;)

6 tanker på “Langhelg

  1. heihei, leste du skrev om speltlomper en gang hehe, går det fint å spise disse som for eksempel lunsj eller middag når man skal ned i vekt? håper svar:)

    • Hei:) Ja det kan du. Om jeg ikke husker hely feil tilsvarer 1 pakke (8 lomper) 100 g ris. Som alltid kommer det jo an på resten av det du spiser om hvorvidt du går ned i vekt eller ikke;)

  2. jeg spiser som regel havregrøt til frokost, og proteinpnnekaker , den proteinpannekkemixen fra proteinfabrikken, og laks og eggerøre, og speltlomper og proteinshake og frukt før og etter trening:)

      • ca 40 gram havregrøt med melk til frokost, 2 speltlomper med skinke til lunsj, proteinpannekaker med litt sukrin til middag, laks og eggerøre til kvelds og proteinshakene og 2 frukt, blir rundt 1400 kalorier, og jeg er mett hehe.

        Tusen takk for svar fra ei trønderjente i vestfold:)

Legg igjen en kommentar til lena Avbryt svar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s