Lavkarbobrød og latmannsliv

Hjelpe meg. Jeg har sovet som en murstein! Jeg skal innrømme at jeg sleit litt med å komme meg opp før jobb i går også, så jeg er glad for at søndag er en fridag… Etter jobb i går lagde jeg meg god middag, og tilbragte kvelden på sofaen med fjernkontrollen og en bolle med potetgull, en med grønnsaker og en med hjemmelaget dipp (bestående av mager kesam, litt majones, sukkerfri ketchup, piffikrydder, persille, salt og sukrin+). Det skjer ikke så ofte, men herregud så godt det var!

Så, frokosten i dag ble vel mer lunsj… Nystekt brød! Det tar lang nok tid å steke, så heldigvis er det ikke to heveprosesser når man baker lavkarbobrød fra pose! I dag testet jeg Proteinfabrikken sin lavkarbobrødmix fra serien Easy Living. Like enkel som den jeg har prøvd tidligere, nemlig bare å blande posen med litt vann, forme et brød på en stekeplate og steke i overkant av en time.

Brødet ble ikke så veldig stort, men det gikk an å skjære ganske tynne skiver. For min del trenger det ikke være så veldig mye brød, det er bare for å ha noe som pålegget kan plasseres på:) Søndag? Egg og bacon, pluss noen med jarlsberg og kaviar, og prim:)

Bilde

Mye energi, men jeg skal prøve å få brukt litt av den nå snart! Jeg skal nemlig ta meg en tur på trening… JA, jeg har allerede trent styrke 3 ganger denne uka, men i dag tror jeg vi skal få filmet litt:) Men jeg skal nok tømme lagrene såpass at søndagsmiddagen og kaken som er delvis forberedt får plass også…

Ha en fin søndag videre!

Legg igjen en kommentar

