Torsketips til fitnessfrøkner (og kanskje noen builderboys…?)!

Jeg har viet noen minutter av mitt liv til å sette sammen en liten torskeguide til de som er på diett nå. Jeg lagde jammen mye godt på den første dietten min. Jeg var MYE flinkere til å lage god mat da, kanskje jeg skal la meg inspirere litt av det igjen. Den andre dietten ga jeg litt mer faen (for å si det mildt – bare se her!)…

Mange kan sikkert spise mye annet enn torsk også, men det er bare å bruke søkefeltet i menylinjen. Det finnes mye bra fra september 2011 til april 2012!

Til opplysning er noen av oppskriftene gjemt litt innimellom annen tekst i enkelte innlegg.

Torsk og rekerHer finner du noen tips som riktignok er lagd utenfor diett, men rett nummer to er lov for mange som er på diett.

Kryddetips

røkt torskRøkt torsk – LUKSUS som oppkarbing

TorskegryteIMG_5076

IMG_9060Kikerter i stedet for ris… Husker ikke jeg lagde dette, men det ser godt ut i alle fall:)

IMG_8386Torskeburger

Kremet torskKremet torsk og søtpotet

Håper du finner noe du liker!

One thought on “Torsketips til fitnessfrøkner (og kanskje noen builderboys…?)!

Legg igjen en kommentar

