6 months…

Nedtellingen er i gang, for de som ikke allerede har skjønt det! Det er et halvt år igjen til Stavanger Open, og jeg har startet forberedelsene litt allerede. Jeg har meldt min interesse for spraying både til Stavanger Open og NM, og jeg har kjøpt nye batterier (med reserve!) til badevekta. (Selv om vekta ikke motiverer så veldig i seg selv, så må den jo ned.) Jeg har planer om ny bikini med matchende sko, så jeg MÅ jo klare å karre meg til en finaleplass… Og så har jeg en ny sponsor på gang, og håper det går i boks veldig snart. Jeg må få litt ting til å skje, for det ligger utrolig mye motivasjon i det for min del!

Treningen går bra, ikke noe spesielt der. I morges løp jeg intervaller igjen. Startet på 6 minutter, deretter 5, 4, 3, 2 og 1 minutt, med 1 minutt pause mellom dragene. Lenge siden jeg har løpt den nå, så det var gøy. Irriterer meg litt at Club Fitness ikke åpner før kl 7, for jeg trener som regel kondisjon de dagene jeg starter kl 9, og om jeg skal rekke å komme meg på jobb, dusje og sminke meg, så rekker jeg ikke ta med de to dragene på 8 og 7 minutter! Skal jo være litt hardcore;) Styrketreningen har jeg egentlig litt sånn difuse planer på, jeg har tenkt å la programmet bli til av seg selv, akkurat sånn som sist. Jeg skal trene mer bein, jeg skal ikke bry meg så veldig om hvor tungt det er men heller prøve å kjøre litt høyere intensitet. Har gjort det denne uka og selv om jeg synes det er veeeldig slitsomt, så er det mer digg etterpå enn det er slitsomt mens det holder på. Som dere kanskje har forstått så er jeg ganske opptatt av at jeg skal føle at treningen skal være 100% lystbetont og ha en slags verdi for meg, så da blir det sånn da! Det var nok derfor det styrkeprogrammet ikke gikk så bra – det var liksom programmet som bestemte over meg og ikke omvendt. Det ble bare så feil akkurat nå… Minner meg selv på at jeg konkurrerer fordi jeg trener – og at jeg ikke skal trene for å konkurrere. Jeg skal bare spise litt mindre, og kanskje gå meg en ekstra tur innimellom:)

Vi får bare håpe det er nok tid, og at denne kroppen er med på notene en gang til. Jeg vet bare at jeg har så mange fine folk rundt meg som støtter meg, så jeg gleder meg bare til å komme i gang. Etter påsken, hehe:)

……..give me 100……..

DSC_0137 2

2 thoughts on “6 months…

Legg igjen en kommentar

