Helg du liksom… MEN – supertilbud på kakemiks hos funksjonellmat.no

Eeendelig fredag, og frihelg! Egentlig. Men neeeida – i morgen kl 09.00 skal jeg være kledd i grønt og befinne meg på Værnes, klar for øvelse. Det hadde vært litt godt med fri… Men i stedet blir det 6 intensive dager med heftig kontorjobbing. Det er sant! Jeg skal faktisk ikke, som resten av området, på tur ut skogen. Jeg hadde ikke hatt noe i mot det, men akkurat nå skal det faktisk bli litt godt å sitte på rumpa noen dager. Jeg tar med meg joggesko og satser på at jeg får løpt litt ute, og kanskje, kanskje trene litt styrke med egen kroppsvekt. Og kanskje, kaaanskje ta med meg en treningsstrikk.

Derfor kjører jeg en ekstra styrkeøkt i dag, etter jobb. I går hadde jeg en økt på bryst og skuldre, og i dag tenker jeg å ta litt bein/rygg og mage… Stølheten fra søndag og tirsdag har gitt seg, så da er jeg klar:D Jeg skal i alle fall trene litt markløft, og det gleder jeg meg til.

Siden det er fredag, og jeg skal være så lenge borte fra jobb, driver jeg nå å baker en kake! Det er selvfølgelig kakemiks! Legger ut «oppskriften» i kveld, dersom den scorer nok poeng på jobb. Har nemlig prøvd meg på nok en ny variant;)

Og nå får DU kjøpt kakemiks SUPERBILLIG! De selger ut den mørke typen til bare 25 kr pr pakke, så her er det bare å bestille altså!!!

De har også, som sikkert mange allerede har sett, fått steviadråper i mange nye smaker. De finner du om du trykker her🙂

Jeg lurer faktisk på om jeg skal ta med så jeg kan lage en liten kake eller to til gutta boys i helgen også. Da vet jeg noen som blir glade!!! Jeg var jo så heldig å få en liten kveldsperm på tirsdag så jeg får blitt med Kaliber-gjengen ut å spise, og det er jeg så glad for! Det blir superkoselig:)

Ønsker dere en fin fredag så lenge, så kommer jeg (forhåpentligvis) tilbake med kaketips i kveld. Nå må jeg bare få på meg jobbfjeset og lage litt partyfriday på MAC Trondheim Torg:)

 

 

Legg igjen en kommentar

