Hallo sivilisasjon!

Jeg er friii! I alle fall for noen timer:) I kveld skal jeg nemlig ut å spise med en del av Team Kaliber, for å feire de mange fine plasseringene på vårens konkurranser. Jeg er så stolt av å ha fått lov til å bidra, og jeg gleder meg utrolig mye til å være med til Sandefjord!

Etter 4 dager i kongens klær begynner jeg skremmende nok å føle meg militær igjen… Det er mest kontorjobbing, men jeg er den første til å melde meg når de trenger en sjåfør til kjøreoppdrag! Vi har noen sivile biler som er utrolig artige å kjøre, og selvfølgelig feltvogner som er artige å kjøre på sin egen måte:) Det er lange dager, uten noe særlig fritid. så når kvelden kommer er det omtrent kortsluttning og null hjernekapasitet. Heldigvis sover jeg utrolig godt på brakka, så det er null problem å komme seg opp for å trene litt før dagen starter. Jeg har jogga, løpt intervall, og i dag kjørte jeg en liten styrkesirkel med kroppsvekt og strikk. 3x5min, 40sek arbeid og 20sek pause. Ikke voldsomme greiene, men mer enn nok til at jeg trengte en dusj:)

Ellers prøver jeg å ta livet av den stemmen som sitter på skuldra mi og holder på å ta livet av meg. Den stemmen som sier at jeg aaaldri kommer i form til høsten igjen. Jeg får satse på at den dør for evig og alltid i kveld – det er jo så inspirerende med alle disse fine jentene som sikkert er litt brune etter helga, fortsatt har fine negler og langt hår (og som fortsatt ser ut som en million selv om de kanskje ikke føler seg sånn, hehe)… Har ikke gitt opp heeelt enda!

Ønsker dere en fin tirsdags kveld videre:)

image

2 thoughts on “Hallo sivilisasjon!

  1. Den dumme skulderen!! Klart du klarer å komme deg i form igjen!! Opp på scenen skal du, med eller uten skulderen! 😉 stå på, og HEIA!!!

Legg igjen en kommentar

