Fra en boble til en annen

Hei på dere:) Jeg er tilbake i sivilisasjonen igjen, for litt mer enn bare noen timer. Det har vært 6 fine dager på øvelse, og selv om det er mest kontor på meg så er jeg litt sliten. Det er 6 dager i en boble, et helt annet liv enn det man ellers er vant til. Man trenger ikke tenke på noen ting, annet enn å gjøre den jobben man er satt til. Trenger ikke lage mat, vaske opp eller tenke på hva man skal ha på seg. Alt ligger der, og det er bare å gjøre jobben. Forsvaret i et nøtteskall:) Litt skremmende at jeg alltid etter 4 dager begynner å føle meg militær igjen, men men! Jeg koser meg sammen med resten av staben som er en gjeng med bra karer, men det er veldig godt å komme hjem igjen også!

Jeg dro rett på ELIXIA for en kjapp styrkeøkt i kveld, og det kjentes godt at det var en uke siden sist! Rygg og triceps, og jeg er tilbake på supersettene. I går kveld la jeg en grovplan frem mot konkurransene i høst, både i forhold til treningen og dietten. Så… Fra søndag av er det ikke noe slinger i valsen lenger. Nå er det full gass, og kaaanskje går det akkurat. Og hvis ikke? Da blir det en måned på en strand et sted det er varmt i 4 uker:)

Så fra en liten militærboble er det nå fitnessboble som gjelder de neste 5 mnd. Det er i alle fall verdt et forsøk:)

Etter trening i dag lagde jeg og lillesøster taco, og det var ganske godt med litt hjemmelaget mat etter å ha blitt servert litt ymse den siste uka. Og dessert? Måtte jo smake før jeg starter på diett!

image

Musclebrownie med cookies and cream! Satte den noen minutter i varm stekeovn og jeg skjønner at denne snakkes varmt om. Smaker kake jo! Og det føler jeg meg berettiget til å si etter en uke med veldig vanlig mat – absolutt ingen diettsmaksløker! Anbefales virkelig – og den er heldigvis ikke så veldig stor heller. Jeg mener, du kommer til å spise hele uansett. Denne og flere spennende smaker finner du hos MyRevolution.

Nå skal jeg ta kvelden, før turen går til Oslo og Estee Lauder Companies sine nye lokaler for MAC kurs i morgen tidlig. Snakker om ytterpunkter i livet!

image

Legg igjen en kommentar

