Gjør et Omega-3 scoop – ’cause your body wants it!

 

 

Fikk du med deg innlegget jeg skrev om Omega-3 for en stund siden? Hvis ikke, kan du lese det her. Selv spiser jeg masse fisk, og får i meg mye Omega-3 gjennom det. Men det er ikke alle som er like glad i fisk som meg, og da er det greit å få litt hjelp. En bilmotor fungerer særdeles dårlig uten olje, og det er litt på samme måte dersom du ikke smører kroppen din også. Den fungerer ikke like bra… Knirker du litt? Eller vil du bare forebygge knirkingen? Da har du et utrolig godt tilbud hos MyRevolution akkurat nå! Klikk på bildet for å lese mer om produktet:)

305784_596014303745130_1811314068_n

 

Jeg har faktisk en fiskefri dag i dag. Jeg trener før jobb, og da blir det shake og riskaker på vei fra trening til jobb, og «grøt» (kokt ris blandet med mager kesam, egg, sukrin og vanilje) som stekes i panna og krydres med kanel.

Til matpausen har jeg laget en kyllingwok som er veldig lik denne middagen. Kylling stekt sammen med ingefær, chili, hvitløk og lime. Gulrot, paprika, rødløk og sukkererter. Ris og cashewnøtter. Gleder meg til pause allerede, hehe:)

Etter jobb i kveld skal jeg lage en variant av denne suppen – det tror jeg er en av de beste suppene jeg noen gang har smakt!

Sånn sett bort fra at jeg sikkert begynner å bli litt sulten etter hvert, så er jeg veldig glad for den matlagingsinspirasjonen dietten fører med seg… Blir spennende å se hvordan kroppen responderer den neste uka! Har nemlig ikke lyst til å måtte endre noe, for jeg er så fornøyd med oppsettet:)

Ønsker dere alle en fin dag! It’s time to hit the gym:) PO_POW!!

 

2 thoughts on “Gjør et Omega-3 scoop – ’cause your body wants it!

Legg igjen en kommentar

