Pangstart!

La jantelov være jantelov. Jeg er i gang, og så til de grader! Den første uka på min helt egne diett ser ut til å ha gitt resultater, og jeg er SÅ fornøyd! 4,4 kg ned på en uke er vel mer enn hva noen ville trodd. Nå er det vel et par av disse som er litt «fake» etter en uke på øvelse, men likevel. Det betyr at jeg allerede er der jeg bør være i følge min egen lille plan, noe som igjen betyr at jeg bør ha nok tid. Det ser jo også ut til at kroppen min responderer bra på den nye dietten, og jeg er glad jeg kan fortsette sånn. Det blir spennende å se hvordan nesye uke går…

I går var jeg en tur på Kaliber for å trene bein. Den letteste økta ever, men jeg var både svimmel og litt uvel både underveis og etterpå. Rart å si det, men det var nesten litt godt:)

image

Legg igjen en kommentar

