Fornuftig shopping på fridagen?

1. mai. Fri. Alt er stengt. What – to – dooo… For meg er svaret enkelt: slapp av, bli frisk og få tilbake stemmen. Men for dere som fortsatt lurer: SHOP ‘TIL YOU DROP!

 

Her finner du alt fra kosttilskudd og klær til bøker og smartmat fra funksjonellmat. Alt du trenger for en god treningsøkt, litt lærdom og sunne kaker til mai-festen.

Rask behandling i nettbutikken er det også – har aldri opplevd makan!

myrevolution.no er stedet det skjer – og det er bare i dag så vær rask!!!

Jeg har kanskje ikke stemme, men jeg kan trykke på pc’en så jeg tror jammen jeg skal legge inn en liten bestilling til meg selv også:)

GOD 1. MAI!!!

Legg igjen en kommentar

