Da mandag ble fredag!

Jippi! Det er FREDAG! I går hadde jeg den sykeste søndagsfølelsen… Så det at det er fredag i dag er jo bare superdigg! Jeg jobber sent, men fredag er fredag whatsoever – til og med på diett:) På diett er jo fredag egentlig veie- OG måledag, men jeg har ikke tatt meg bryet med å finne fram målebåndet enda. Selv om vekta egentlig ikke har flytta så mye på seg ser til og med jeg at det skjer ting. Jeg fikk høre i går at jeg så litt mer ut som meg selv, og det er jo ikke dårlig bare det:)

I går var vi i bursdag hos Farmor, hvilket betyr kaker og vafler og smultringer og sjokolade og ja, dere vet hvordan det er. -«Har du begynt med sånn egen mat igjen nå?» -«Ja». -«OK». Jeg er veldig glad for at familien min ikke lager noe mer styr utav det enn det er. Jeg lagde min egen «eplekake» (marsipanbunn av finmalte mandler og sukrinmelis, epler med kanel og sukrin og myoprotein rørt ut i litt vann på toppen) og var i grunnen mer enn godt fornøyd med det.

Jeg hadde jo også fått spist de beste healthyversion pannekakene jeg noen gang har laget, and here we go:

IMG_20130509_140645– 40-50 g tørrvare (f.eks mel og havregryn)
– 1 egg
– 25 g sukrin
– 1 ts fiberhusk
– 4-5 dråper stevia vanilje
– vann til passe konsistens

Jeg brukte litt mer vann enn hva jeg har pleid, og stekte også på litt lavere varme denne gangen. De ble perfekt myke. Elsker det! Spiste noen med sukrin og kanel, og skeiet vikelig ut med å ha litt syltetøy på et par av de.

Absolutt verdt å trene for, hihi:)

20130509_125632 (1)I går trente jeg rygg, og i dag blir det skuldre og armer. Det blir faktisk styrkeøkt nummer 4 på rad – og det er ganske heftig for meg som egentlig ikke har trent styrke noe særlig mer enn 3 dager i uka. Tenkte bare jeg skulle prøve og se hva som skjer etterhvert:)

Veeeldig spent på hvordan det kommer til å se ut etter hvert altså… Er ikke mye definisjon å snakke om foreløpig i alle fall!

Men det er på tide og komme seg på trening!

Ha en fantastisk fredag!!

tgif

3 thoughts on “Da mandag ble fredag!

  1. Åh, nå fikk jeg lyst på pannekaker!! Hvordan fungerer det med de steviadråpene? Jeg er ikke sånn suuuuperglad i veldig smak av vanilje… Smaker det veldig mye, eller bare et lite hint?
    Tror du evt en annen smak hadde vært god oppi disse? 🙂

Legg igjen en kommentar

