Trening, tunfisk og litt tøys

 

 

 

 

God 16. mai kveld alle sammen:)

Håper dere har hatt en fin dag, og fått ordnet det som ordnes skal til i morgen! Jeg er veldig glad i 17. mai, og selv om man ikke feirer all verden, så synes jeg i alle fall ikke at dagen skal gå helt ubemerket hen… I fjor hadde jeg 17. mai frokost – og middag hjemme hos meg, så i år skal jeg alle andre steder enn hjemme. Og det er egentlig ganske greit å slippe unna vasking og pynting når hele uka her har vært såpass travel. Jeg har tenkt å ta meg en liten fridag fra dietten, og for å være helt ærlig, så skal det bli godt med litt påfyll! Som dere ser på bildet under er det fortsatt ganske mye å ta av, men denne uka har jeg virkelig kjent på at jeg er på diett igjen. Men på en eller annen absurd måte, så liker jeg det…
20130516_103346Startet dagen med en økt på skuldre og armer… Det er ukas letteste økt, men ikke lettere enn at jeg faktisk får trent meg god og varm. I dag trente jeg sittende skulderpress med manualer, sidehev, dobbel biceps, triceps pushdown med tau, bicepscurl med manualer og opptrekk til hake. Litt supersett, litt droppsett, og bra trøkk

20130516_083133Til lunsj i dag spiste jeg tunfisksalat, for første gang på veldig lenge! Jeg er vokst opp på tunfisk, og har egentlig alltid vært glad i det. Jeg kan spise det rett fra boksen, men synes den er best om den blir pimpet litt. Jeg blandet tunfisken med litt grov sennep, karri, eddik, salt og pepper, før jeg blandet røra sammen med litt kokt ris, et eple, brokkoli og cashewnøtter. Det var kjempegodt! En stor matboks full av mat – det tok lang tid å spise opp – jeg var mett – men likevel føltes det som om den store porsjonen bare var luft et par minutter etter siste tygg. Jada. Diett.

20130516_185455

Jeg har hatt veldig følelsen av at det har vært fredag i dag, og fredag er jo en fin dag:) Blir litt ekstra glad da. Vi hadde det ganske morsomt med en liten fotoshoot, litt seriøst først og litt tull og tøys etterpå. Noen ganger er det fint med litt dødtid i butikken også:)

Men det var en stykk sliten og lei frøken som sneglet seg opp bakkene fra sentrum i kveld… Derfor ble det en VELDIG enkel kveldsmat i dag. Grønnsaker og dip. Tenk at noe så enkelt og så godt samtidig kan være så sunt.

20130516_212000I morgen har jeg tenkt å ta meg en liten diettpause. (I dag oppdaget jeg nemlig at jeg har blitt tynn rundt håndleddene igjen – og vi må jo passe på at det ikke går for fort her…) Forhåpentligvis tar jeg med meg en sunn fornuft gjennom hele dagen, men jeg skal ikke telle eller veie noe som helst, og jeg tenkte i alle fall at jeg skal spise en is:)

17. mai-frokost på morgenen og grilling på kvelden… Det er meldt sol og varmt, så det ligger an til å bli en veldig bra dag sammen med mine beste venner! Og da kan man vel ikke be om så veldig mye mer?

Hvis du ikke allerede har fått det med deg, så kjører også MyRevolution kampanje disse dagene. 16. – 18. mai er det 20% på varer signert MyRevolution, samt gratis frakt om du bestiller for minimum 500 kr:)

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en fantastisk fin 17. mai-feiring:) Dere hører nok fra meg igjen i løpet av helgen – hvis jeg overlever lørdagens planlagte treningsøkt… *gulp*

 

 

Legg igjen en kommentar

