HALLO DIETTGALSKAP :) – og sjokoladescones :D

Aaaaaw – det her er SINNSSYKT!

Da jeg våknet i går… Og følte at noen hadde tråkket på meg hele natten. La meg for en gangs skyld bruke det uttrykket: #denfølelsen. Jeg følte vel egentlig mest at jeg lå godt trykket ned i madrassen, ute av stand til å røre meg. Jeg var ekstremt trøtt, jeg skjønte at hodet prøvde å være våkent, men kroppen sov. Og som den sov. Jeg var nesten litt for trøtt til at jeg klarte å sovne igjen, men jeg tror kanskje at jeg døste av litt. Tror. Litt.,

Anyways! Jeg hadde fri (bortsett fra at jeg måtte innom jobb og kontrollere en bestilling), og på en fridag så kan jeg være så sliten jeg bare vil:) Jeg gledet meg til trening med Heidi, og til tross for all slitenheten fikk jeg gjort noen småting, sånne småting som er så små at du bare utsetter og utsetter og utsetter… Det er meg på diett, haha! Og det var så artig å trene – og i tillegg er det er så godt at «nå begynner du å se bra ut»-kommentarene kommer igjen. For da er det ikke bare jeg som ser at det skjer ting:) Jeg trodde faktisk ikke at det her kom til å skje på en god stund enda, men jeg merker små endringer fra dag til dag. I dag oppdaget jeg at armene begynner å få litt fasong igjen, og det er jeg glad for nå som det ligger an til litt mer bare armer og skuldre både på jobb, trening og fritid. Mihihiiiii:)

Men selv om jeg var aldri så trøtt fra morgenen i går, så tok den en liten evighet før jeg greide å sovne i går kveld. Jeg blir litt oppgitt, men på en sinnssyk måte gjør det meg lettet, for jeg vet så godt at det der henger sammen med dietten, og at ting skjer. Og når ting skjer, så gir det meg motivasjon herfra og til evigheten.

Sinnssykt. I know. Men pokker så artig!!!

Litt trøtt. Litt sliten. Veldig fornøyd.

Og ekstra fornøyd med å ha laget skikkelig juicy scones til kveldsmat!

20130522_212548– 50 g speltmel
– 25 g fiberfin
– 50 g mager kesam
– 30 g myoprotein (jeg brukte choco peanut)
– 1 ts bakepulver
– litt vann

Bland det tørre. Kna inn kesam. Tilsett vann til en litt klissete deig som du klapper ut på bakepapir, deler i 4 med en skarp kniv og prikker med en gaffel. Stekes på 170° – du ser når den er ferdig. Deles i hele 8 biter – og spises med det du måtte ønske. Jeg hadde litt cottage cheese og friske jordbær (men skulle selvfølgelig gjerne hatt både brunost, sjokoladepålegg og peanøttsmør, hehe!).

20130522_212614

20130522_222852Som noen kanskje så på facebook har jeg også vært ute på en liten tur denne treningsfrie dagen, for å handle litt baketing. Jeg skal i konfirmasjon på lørdag, og det er vel ingen som blir overrasket om jeg skal eksperimentere litt med en kakemix igjen??

Jeg har – som alltid – sykt trua. Jeg har vel egentlig ikke tid til å mislykkes med prosjektet heller, men det er vel ingen som har belaget seg på at jeg skal ta med noe heller, så om det blir komplett katastrofe… Så har jeg i alle fall endelig fått kjøpt meg en ordentlig muffin pan og sprøytepose!

Legg igjen en kommentar

