6 down – 16 to go

Og nå snakker jeg antall uker på diett frem til første konkurranse. Stavanger Open 2013, lørdag 21. september. 110 dager. Nesten 1/3 år faktisk. 100 dager igjen har jeg vært med på før, og de 100 dagene er over på et lite knips. Heldigvis er det også mye som skjer på 100 dager:)

I dag har jeg hatt fri, og fridagen har jeg brukt på meg selv. En liten ryddeøkt i eget hodet med god hjelp fra Lin. Makan til dame kan du bare glemme å lete etter – for du finner det aldri! Fantastisk:) Så har jeg sosa litt rundt, lagt inn en bestilling på noen klær hos MyRevolution, fått trent litt styrke på rygg, kjøpt meg ny kjole som jeg tenkte å bruke i bryllupet jeg skal i (for hva skal man med den jeg har fra Agape når jeg kan finne en i utgangspunktet billig kjole på salg på Vero Moda..?), hadlet mat og prøvd å slappe av litt. Det beste med fridagene er at jeg får lagd litt ekstra god mat, og slipper å putte den i en matboks:p

Middagen etter trening var kjempegod – utrolig hva litt friske urter gjør!

2013-06-03 19.25.47-2

 

Karbonadedeig stekt sammen med hvitløk og chili. Deretter tilsatte jeg spinat, paprika, rødløk og sjampinjong og lot det steke sammen, før jeg helte over hakkede tomater og masse frisk basilikum, litt salt og 5-pepper, og lot det koke litt inn. Ved siden av hadde jeg fullkorns båndspaghetti, og litt popcornkrydder med hvit cheddar. Ja da. Jeg vet. Jeg er GAL!

2013-06-03 21.13.31Kveldsmaten ble noe så enkelt som svensk cottage cheese (som jeg tror jeg ene og alene kunne levd på ganske lenge), blandet med litt sjokoladeprotein og jordbær i skiver. Jordbær i skiver smaker faktisk ekstra godt, bare prøv hvis du ikke tror meg! En kurv med friske jordbær tror jeg faktisk er den beste gaven jeg kan få de neste 100 dagene… 🙂

I morgen tidlig skal jeg en tur på Øya Stadion før jobb, og løpe sprintintervaller. Jeg har vel funnet ut at om jeg skal gjøre denne dietten på min egen måte, så må det bli 100% på min egen måte. Jeg har ikke trent noe kondisjon så langt – det har ikke skjedd så veldig mye – så nå blir kardio:type gå, noe jeg gjør kun for eget velvære og restitusjon. Så skal jeg gjøre ting som føles litt mer nyttig for å forbrenne. Det er sånn jeg liker det best – og jeg tror kanskje det er akkurat det som har fungert bra før! Spent på å se om det skjer noe:) Og sprintintervaller… Hallo! Dere har vel sett sprintere? Kjempefine skuldre! Tror ikke de trener så mye sidehev, akkurat…

God natt♥

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s