Hit the stairs!!!

God søndags formiddag… Det er ikke så veldig lenge siden jeg sto opp faktisk – litt trøtt og helt totalt rasert i hele kroppen. Etter en dag med treningsfri. Something is about to happen’… Håper jeg!

Jeg har akkurat spist litt havregrøt, i håp om å tilføre denne slitne kroppen bittelitt næring før jeg tar fatt på trappene i Granåsen sammen med Elisabeth. Hun skal på scenen igjen etter noen friår – henne er det bare å se opp for for det tror jeg kommer til å bli R-Å-T-T! Og jeg tror faktisk ikke jeg kunne hatt noen bedre side-by-side i denne oppkjøringsperioden. (Og er veldig glad hun stiller i en annen klasse enn meg, hohoooo!)

Jeg har også opprettet en treningslogg på Forumet til MyRevolution. Det betyr ikke at jeg kommer til å slutte å blogge, men jeg kjenner jo at tiden ikke alltid strekker til for å komme med noe vettugt her, så de av dere som er ekstra interessert i treningsbiten kan ta en titt på denne tråden HER!

Vil også oppfordre dere til å starte å logge treningen deres, for nå er det premier å hente, og det er ikke småtterier skal jeg si dere:) Bare registrer deg på forumet, så er du plutselig i gang! Her kan du få masse inputs i tillegg – what’s not to like?

Tre gamle forummedlemmer som har mer enn 10 poster den neste uken er med i trekningen om 3×3 kg MyoProtein.

Tre nye forummedlemmer som har mer enn 10poster den neste uken er med i trekningen om 3×3 kg MyoProtein.

Konkurranse

 

Etter en lang dag i går, som startet med jobb og fortsatte med uttak av atleter til høstens konkurranser for Team Kaliber, dro jeg rett på en liten sommerfest hos noen venner. Det var veldig koselig, og heldigvis for min del ikke helt dingling-fra-taklampa-faktor. Jeg hadde med meg en aldri så liten musclebrownie – fin cheatmeal på en lørdagskveld skal jeg si dere:) Veeeldig god, men synes fortsatt at den blå med tripple chocolate smaker aller best! Varm den i ovnen… MUMS!

Nå skal tightsen og joggeskoene på. Spent på om denne kroppen er i stand til å flytte seg oppover i dag altså… Men jeg vet jo at selv om jeg er sliten, så er det NÅ jeg skal sette inn den ekstra lille innsatsen:) Så blir det middag og kino med mannen i mitt liv etterpå. Lillebror🙂

 

Legg igjen en kommentar

