Fatburn i fin BB-tights

3 heftige dager på rad nå – and it feels great!

Trappeøkt på søndag, beintrening i går, og SFP i dag… Du har kanskje lest om øktene her allerede?

Under beinøkta i går var jeg pent nødt til å gi litt ekstra – det bare blir sånn når jeg trener sammen med noen andre. Jeg føler ikke at jeg må bevise noe for hverken meg selv eller noen andre, men jeg skal i hvert fall ikke ta i noe mindre! Etter at jeg hadde lagt meg i går kveld måtte jeg stå opp igjen og smøre på litt muskelsalve. Det murret litt i leggene, og det å våkne av krampe i leggene er noe av det verste jeg vet, så alt for å unngå det! Og det gikk bra:) Litt støl i dag, men ikke verre enn at jeg fikk til en god økt før jobb i dag.

2013-06-11 08.50.46Helt greit å få aktivert overkroppen litt også, på den der romaskina som jeg egentlig ikke helt vet om jeg skal si at jeg elsker eller hater. Jeg tror jeg hater den, men samtidig er den en veldig god venn akkurat nå. Det er liksom ikke så farlig med den, for samme hvor sliten jeg er føler jeg at jeg klarer å yte max, samtidig som jeg slipper å være redd for å falle av eller bli slengt i veggen bak. Det ble 15 minutter på den med oppvarming og SFP-intervaller, og 40 min på mølla etterpå. Ikke det morsomste jeg vet, meg jeg vet jo hvorfor jeg gjør det, så da er det greit:)

2013-06-11 08.50.24

Litt artigere å trene med ny tights også da. Og jeg er kjempefornøyd av to grunner. Den er ikke så lang at den ligger i trekkspill nede ved anklene, og den er så lav i livet at jeg ikke føler at alt tyter ut over kanten. Som den supermilitære jenta jeg er valgte jeg selvfølgelig grønn, men du får den også i grå. Du finner de her!

bbtights

 

Nå venter det 3 dager med styrketrening på rad, før lørdag blir treningsfri. Da reiser jeg nemlig til København helt umenneskelig tidlig, for kick-off med hele Estee Lauder i Norden. Siden jeg bare har jobbet i MAC siden september har jeg aldri vært med på dette før, men det jeg har hørt lover veldig bra! Heldigvis kommer vi hjem i grei tid på søndag – heldigvis fordi jeg kan få til en treningsøkt og ikke minst fordi det krever ganske lite planlegging når det kommer til maten.

Hele morgendagen er pakket og klar i både matbokser og bager. Først jobb, deretter trening, og så litt kvalitetstid med jentene:) Life is good right now!!

5 thoughts on “Fatburn i fin BB-tights

  1. Tøff tøff dame! Ser ut til at du har hatt noen råe økter nå – krever disiplin å sette seg på den romaskina/ mølla altså! Og heisannhoppsan for en fin tights (har likedan – i grøøønn jeg å) kanskje vi skal møtes og matche 😀 hohoho!

  2. Lav i livet? Jeg trodde greia med de tightsene var at de skulle være litt høye? Det var iallefall det jeg hadde håpet på! Nå vet jeg ikke om jeg tør å bestille en slik, redd for at de skal gli ned når jeg tar knebøy etc.

    • Jeg har ikke opplevd at den har sklidd noe, men det er sikkert fordi rumpa mi er stor nok til å holde den på plass? 🙂 Eller kanskje det er derfor den blir så lav i livet også..? FIN er den i alle fall!!

Legg igjen en kommentar

