Borte bra – hjemme best!

Og heldigvis har jeg fri i dag!

I helgen har jeg vært en snartur i København. Eller, på et hotell ikke så langt fra Kastrup. Det kunne vært midt på Dovre for den del, da vi ikke akkurat gjorde så veldig mye annet enn å være på kick-off. 3 timer søvn natt til lørdag og en veldig lang dag med alt som hører med på en kick-off gjorde at det ikke var mye fres over meg i går, selv om jeg sikkert var en av de første som forlot festen etter middagen.

kickoffAnn-Karin, meg og Tanja reiste fra Trondheim. For et team ♥

2013-06-15 19.52.03
Tanja, A-K og meg før kveldens middag og fest. Temaet var Studio 54!

Heldigvis hadde vi fly ganske tidlig i går, så jeg rakk å få meg en treningsøkt. Det var ikke av de mest intensive jeg har hatt for å si det sånn, men jeg var relativt fornøyd. Og det var SÅ godt å komme hjem etterpå, og lage seg sin egen middag!
20130616_200422Hjemmelaget burger med speltbrød, salat, tomat, løk og steviaketchup, stekt sellerirot og litt salat ved siden av. Ikke akkurat festmaten kvelden før…

20130615_201731   20130615_210321

20130615_215238Men det er jo noe med det at den maten man lager selv, og tar seg tid til å lage bra, smaker aller best!

Til og med på diett… Man skulle kanskje tro at jeg begynte å bli litt lei av cottagecheese – men av en eller annen grunn er det det jeg har mest lyst på. Det, og grønnsaker. Dessert i går (det var jo søndag tross alt) var ikke noe hokus pokus – bare ren cottagecheese med havregryn stekt med sukrin+, kanel og vaniljepulver. Smakte sikkert ekstra godt siden jeg ikke hadde spist hverken det eller kesam i det hele tatt på lørdag, haha!

I dag var det godt å kunne sove uten vekkeklokke. Jeg våknet heldigvis i rett tid, og dro på ELIXIA for å svømme sammen med Sondre (lillebror). Vi svømte non stop i 40-45 minutter, noe jeg er ganske så fornøyd med siden det sikkert er 8 måneder siden sist jeg tok et svømmetak. Vi får se hvordan ryggen har det i morgen, siden jeg skal trene rygg litt senere i dag. Akkurat nå er jeg ganske salig…

Lunsj ble omelett med «bacon» – helstekt svin som er stekt en gang til!

20130617_115630Sondre har tatt med nykvernet kaffe og en espresso-kanne, så nå skal jeg vekke han som har sovet litt mens jeg har laget dessert til i kveld (kommer tilbake til den), så jeg kan få meg en kaffekopp og våkne litt jeg også. Vi skal på museum av alle ting, før styrke litt senere i dag:) Husk at du kan lese mer om øktene på forumet til MyRevolution hvor jeg har min egen tråd!

Og for dere som er så heldige å se dette innlegget i dag:

2 thoughts on “Borte bra – hjemme best!

    • Det går bedre etter operasjon nummer 2:) Så får vi bare se hva som skjer de neste månedene, og håpe på det beste. Denne sesongen er nok også over, så fokus er mot neste år.

Legg igjen en kommentar

