Myo, min Myo – med issorbet (OG supertilbud;)

I’m so in love… Med et proteinpulver??? OK – det var kanskje en bitte liten overdrivelse, men det er faktisk ikke langt unna. Da jeg skulle prøve å finne meg en ny sponsor av kosttilskudd sendte jeg bare en søknad, og den gikk direkte til MyRevolution.Hvorfor?

På grunn av MyoProteinet. Jeg pleide å kjøpe det før, og det er uten tvil det beste proteinpulveret jeg har prøvd. Hvorfor?

MyoProtein proteinpulver er designet med fokus på høyeste renhet og kvalitet, med råvarer av kategorien isolat som har over 90% proteininnhold, tilnærmet fritt for laktose og fett. I denne avanserte filtreringsteknologien bevarer man det høyeste innholdet av BCAA (langkjedete aminosyrer for oppbygging og restitusjon), glutamin, samt flere immunforsvarsfaktorer.

 

MyoProtein er sammensatt av melkeproteinene whey/myse som har hurtig opptak og stimulerer proteinsyntese, og kasein som har tregere opptak og motvirker nedbrytning, i et forhold på 50:50 av hver. Dette er forholdet vi finner i morsmelk, og studier indikerer at nettopp dette er den optimale kombinasjonen for proteintilskudd, spesielt i forbindelse med trening.

For de av dere som ikke har prøvd et proteinpulver som inneholder kasein, så har dere virkelig gått glipp av noe! Det har en helt annen konsistens, som også gjør at det oppfører seg annerledes når det kommer i kontakt med væske. Det får en mye mer kremete konsistens hvis du blander med lite væske, og den skummer og blir tyktflytende når du blander den litt tynnere. What’s not to like???

Konsistensen gjør at det er veldig anvendelig til andre ting enn bare å shakes også. Den er helt genial når den blandes med frosne bær og litt mager kesam og sukrinmelis – det blir som en tykk, kremete bærsorbet som ikke bare smaker godt, men som også kan spises med den beste samvittighet. Jeg har brukt det i bakst (søte scones), med svært vellykket resultat. Lag en smoothie med masse frukt og isbiter, eller rist den ut i vann og drikk det som en god milkshake – no kidding!

For smaken er upåklagelig, enten du velger MoccaChocolate, Strawberry eller det nyeste tilskuddet, ChocoPeanut. Og det er kanskje det beste av alt?

Eller – det aller beste av alt må vel være at «bøtta» er på tilbud. Noen på kontoret har fått heteslag, går det rykter om…

myoprotein2

839,- kr for hele bøtta! Det er 20% avslag det!
Trykk på bildet for å komme til tilbudet:)

Og da har du til sorbet hele sommeren;)

sorbetDette er ganske enkelt 150 g frosne skogsbær, en dæsj mager kesam, en scoop proteinpulver og litt sukrinmelis. Kjør det sammen med en stavmixer, og bare kos deg! Det spiller ingen rolle om du sitter i sofaen med et pledd og ser en film inne i regnværet som jeg gjorde i går, eller om du sitter på verandaen med beina på bordet og nyter sola, som jeg håper at jeg kan gjøre litt senere i dag.

Med dette på dietten føler jeg at jeg får dekket søtbehovet, i alle fall:)

 

Legg igjen en kommentar

