Helping hands!

I dag har jeg hatt fri! Kjempefri! Fri fra jobb, og fri fra trening. Det vil si, jeg gikk 45 minutter for å komme meg til ELIXIA Teglgården, og svømte 15 minutter, før jeg la meg på benken til Tonje. Der lå jeg i en time, og slappet av som best jeg kunne. Tenk at det kan være så slitsomt å slappe av…

IMG_20130805_122643

Jeg tenkte jo lenge at «nå – nå mååå jeg gå og få behandling snart». Og så tenkte jeg plutselig at «nå skal jeg i alle fall ikke gå til noe behandling – det blir aaaltfor vondt!». Og det er da du skjønner at du har ventet for lenge. Men nå måtte jeg faktisk bare, og jeg skjønner at det var lurt. Antallet muskelknuter var kraftig redusert – fordi de var så store at de hadde vokst seg sammen. På bena var det litt knaing og kopping for å få drenert bort litt væske – jeg har jo hatt et atlanterhav i hver fot!

For nå er det faktisk ganske viktig å prioritere alle disse små ekstratingene. Det er langt igjen, og det blir hardt å være kroppen min de neste ukene, men ikke pokker om jeg kommer til å gi meg nå! Jeg tror jeg må tjores fast og mates intravenøst med junk om noe i hele verden skal greie å stoppe meg.

Sånn ellers… Treningen går bra – forrige uke besto av veldig gode økter! Logger de fortsatt her for de som skulle være interessert i det! For meg er det litt viktig å prøve å legge litt innsats i andre ting enn bare mat og trening også – så da er jo jobb en fin ting! Litt personlighetsforstyrret på diett kanskje… Fra partyglam en dag, til punk den neste. Er ikke hanekammen min fin?

20130802_175506 20130803_161710

 

20130805_121549

 

 

 

 

 

 

Men for all del – mat er kjempeviktig! I går fikk jeg masse friske grønnsaker direkte fra gårdsutsalget til Viken Gartneri på Frosta. Og JA – det er fra reklamen på TV! Mor og Far handlet med til meg på vei hjem fra ferie. Jeg har jo ikke hatt noe ferie i år og derfor ikke vært på Frosta selv. I fjor var jeg der mange uker og spiste «rett fra åkeren» hver eneste dag.  IMG_20130804_104118

Men det blir ikke baaare frukt og grønt da. Litt kos må det også være. Egg og proteinpulver sammen med litt vann og bakepulver, samt det du måtte ønske av smak, inn i ovn eller micro… Blir kake hver dag, det! Her er det M-Factor proteinpulver sammen med sukrin, kakao og frosne blåbær, og sukrin gold på toppen stekt i ovnen.

Jeg lagde også en med vaniljekasein, vaniljepulver, sukrin og blåbær i microen. Jeg tør nesten ikke tenke på hvor godt det kommer til å bli i stekeovnen…

Nå er det på tide å finne senga for min del. Resten av uka blir det fult kjør med jobb, trening og et par festligheter. Blant annet en 30-årsdag hvor alle skal komme som en kjendis. Jeg fant ut hva jeg skulle være på vei hjem fra byen natt til søndag. Helt genialt! Noen av dere (som ikke allerede vet det) som har lyst til å gjette hva? Det kommer til å bli kjempebra!! 😀

2 thoughts on “Helping hands!

  1. mm. aldri prøvd disse microkakene. Å blir de bedre i stekovn? Da blir det neste prosjekt 🙂 Har du en sånn ca oppskrift (for oss håpløse på kjøkkene) 🙂

    • JA! Alt blir jo egentlig bedre i stekeovn spør du meg:) Oppskriften finner du på instagram faktisk! Du kan se alle bildene på nett også hvis du trykker på linken på forsiden på bloggen;)

Legg igjen en kommentar

