Time flyes… ** jeeeeeeeelp **

Da hadde det plutselig gått en uke siden sist. Igjen. Dagene FLYR av gårde. Jeg krymper, men går ikke ned i vekt. Jeg er tyngre nå enn da jeg startet den første dietten min 7 mnd før første konkurranse – men jeg begynner allerede å føle meg tynn. Kanskje ikke tynn, men… Ja.

Fettet forsvinner saaakte men sikkert. Jeg spiser fortsatt etter carbcycling – det er mer næring på de 3 dagene (2 lav + 1 høy) enn det jeg har hatt i løpet av 3 dager tidligere… Men jeg er mer sulten, mer sliten, og alle de kjipe tingene med det å være på diett har melder sin ankomst i tur og orden. Huden på kroppen blir finere, mens huden på hendene har begynt å sprekke opp. Jeg sover litt dårligere, og klarer aldri å bli helt uthvilt. Hodet er en uke foran hele tiden, og jeg vet sånn ca akkurat hva som skal skje hver dag. Og det er faktisk uten å skrive ned noen ting… Det kan vel fort snu, så det er bare å nyte at hodet er sånn noenlunde på plass enda. Tålmodigheten min har litt lavere takhøyde nå enn hva jeg noen gang kan huske, men jeg tror jeg synes det er bedre enn å være så low at jeg er totalt likegyldig. Bare 4 uker til på jobb nå, så er det 4 uker F-E-R-I-E!

Men selv om jeg er litt sliten, så er det faktisk treningen som er dagens store høydepunkt. Kanskje det er fordi det er meningen at man skal være litt sliten da? Jeg koser meg i alle fall, og har mye bedre kontakt med musklene enn jeg noen gang har hatt, tror jeg. Jeg trener ikke så veldig tungt, men jeg tror det er rett. Ingen skader, bare treningsglede:) Jeg skal innrømme at jeg ikke har så veldig lyst til å løpe lenger da… Og det er jo på en måte et godt tegn;)

I helgen har jeg jobbet i resepsjonen på ELIXIA for første gang på et år. Heldigvis for meg en ganske rolig helg, men det er jo slitsomt å avslutte uka med en 12-timersdag der. Først trening før åpning, deretter 9 timer på jobb, og så i overkant av en time med posering- og t-walk trening med bikinijentene til Kaliber. Lørdag jobbet jeg ikke full dag – men jeg trente bein og var i 30-årsdag til to av mine bestevenninner. Det var kjendisparty, og jeg gikk som SportySpice:) Trenger jeg å si at det var godt å komme hjem i går kveld…?

IMG_9054

IMG_9122 IMG_9097IMG_9137   IMG_9134   IMG_9133

 

IMG_9150

IMG_9154Ellers er jeg STØRST på cupcakes om dagen…

Disse er laget av M-Factor proteinpulver, litt rismel, egg, kokosmelk, vann, sukrinmelis, litt kakao, havsalt og bakepulver. Det funker hver gang – og jeg varierer mengden ingredienser sånn at det passer inn med næringsfordelingen jeg skal ha i løpet av en dag. (Vi ser jo at det fungerer, så da er det ingen grunn til å slurve med makrofordelingen!) Stekes i ovnen ca 20 minutter på 170 grader. Jordbærsausen er frosne jordnær varmet med litt sukrin+, og most med en gaffel.

Nå skal jeg straks avgårde til ELIXIA Teglgården for litt svømming og en ny runde på benken til Tonje.

Ønsker dere alle en fin uke! Klem fra SportySpice;)

969399_10153120125090585_102145617_n

2 thoughts on “Time flyes… ** jeeeeeeeelp **

Legg igjen en kommentar

