What’s in my head

Hei alle sammen:)
Det er vel på tide med en liten oppdatering fra meg igjen? Det blir ikke så mye pc-tid om dagen, så det lille jeg har å komme med havner fort på Instagram (hvor du kan følge meg som missmowmow). Det er nemlig ikke så veldig mye spennende som skjer… Hver dag er omtrent lik, og jeg føler at de bare flyter over i hverandre…. Jeg bruker en halv times tid på å komme meg ut av senga om morgenen, før jeg pendler mellom kjøkkenet og badet mens jeg lager mat, sminker meg, ordner håret og prøver å se fin og opplagt ut til jobb – noe som krever litt mer på «slitendagene». Så er det bare å komme seg på jobb, ha en så fin dag på jobb som jeg bare klarer (takk for fantastiske kollegaer og søte og takknemlige kunder – ikkefulltsåsøte kunder prøver jeg å glemme i det sekundet de forlater butikken). Så drar jeg som regel hjem en liten tur etter jobb, skifter til treningstøy, spiser litt og slapper av noen minutter (ja – noen minutter), før jeg drar på trening. Der gjør jeg så godt jeg kan, koser meg stort sett hver gang, og kan godt være der en stund. Så kommer jeg hjem en gang på kvelden, tar en dusj og spiser litt, og så er det så sent at jeg egentlig bare går og legger meg.

Nå har jeg også jobbet 4 lørdager på rad, og ser fram til helgefri fram til midten av oktober! Hvor de fleste av disse lørdagene er FERIE! Skjønt ferie… Det kan vel sikkert være litt mer ferie enn fitnesskonkurranser, men jeg er glad jeg valgte å gjøre det sånn.

Fordi nå, så kan jeg med begge hendene på hjertet si at jeg har det BRA. Veldig bra, faktisk. Antakelig bedre enn noen gang siden jeg ble en del av denne fitnesshypen for 2 år siden. Jeg er 4 uker unna det som forhåpentligvis ender opp som en OK sceneform, og jeg trives fortsatt veldig godt med min egen kropp. Jeg føler fortsatt at det er min kropp, og har enda ikke følt på den utamæsjælopplevelsen. Det er sikkert fordi jeg fortsatt veier ganske mye, ser resultater av det jeg har gjort det siste året – og føler at det er baaare mitt. Jeg har ikke fulgt noe treningsprogram, bare trent som jeg har følt at har vært riktig, og det har fungert. Veldig godt mulig at noe annet hadde fungert enda bedre, men det er ikke vits i å spekulere i, for det får jeg aldri vite uansett:)

Akkurat nå spiser jeg etter en carbcycling med 2 høydager, 3 medium og 2 lavdager fordelt utover uka. Denne gangen ba jeg om å få matvarer og vekt for hver av dagene, så nå aner jeg faktisk ikke hvor mange kalorier det er hver dag. Jeg kan regne ut, men det er fantastisk befriende ikke å vite det:) Det går i karbonadedeig, kylling, laks, torsk, grønnsaker, egg, ris, havregryn, eple, proteinpulver og fiskeolje. Jeg trodde det ville bli skikkelig kjipt å kutte melkeprodukter (kesam og cottage cheese), men sannheten er at det har gått overraskende bra! Jeg trener styrke hver dag, og nesten ikke cardio. Jeg har steptimen min en kveld i uka, kan ta en HIT-intervall en av de andre dagene, og i dag gikk jeg meg en tur bare fordi det var så fint vær. Det passer bra i forhold til arbeidsdagen, jeg føler ikke at jeg stresser med noen ting, jeg bare har det bra!

Selvfølgelig gleder jeg meg litt til å bli ferdig, men det er mer fordi jeg har lyst til å være litt mer fleksibel og sosial andre steder enn på jobb og trening enn det å ikke være på diett. Jeg var innom butikken i dag og sto og kikket på sjokoladehylla. Og prøvde å finne ut hvilken sjokolade jeg hadde lyst på. Det var ingen… Finn en jævlig stor feil!!!

Nå har jeg to arbeidsuker igjen før feeeriiieee! Satser på litt hyppigere blogging fra da;) Poster noen av instagambildene, og nederst finner du ukens lørdagskos!

Nå er det tid for trening med Fitnessnora, og poseringer med bikinijentene etterpå. Enjoy rest of the day!
image

image

image

image

image

Funlightgele med vaniljesaus! Egg pisket sammen med sukrinmelis og vaniljeessens. Eggedosis med vaniljesmak, altså. Fort gjort, og så får man jo i seg litt næring fra fettet. Skikkelig lowcarb med andre ord!

4 thoughts on “What’s in my head

Legg igjen en kommentar

