Make a difference!

God lørdags ettermiddag alle sammen:) Håper alle har hatt en like fin dag som meg – for da vet jeg at dere har hatt det bra!

Jeg startet dagen ganske tidlig med sjokolademuffins, kaffe og en bestevenn. Hvor mye bedre kan det egentlig bli..? Så var det bare å komme seg i retning Majorstua og ELIXIA Colosseum for årets ELIXIA convention – Make a difference. I år er det faktisk hele 10 år siden jeg var på min aller første ELIXIA convention på nøyaktig samme sted…

Litt shopping på Reebok-standen først…

Gul sportstopp, rosa genser, sko og en rosa caps med på kjøpet. Niceprice:)

…før åpningen startet og dagen var i gang. Selv om jeg bare sov 4 timer natt til i går, arbeidsdagen var litt småhektisk og jeg skulle reise hit til Oslo rett fra jobb og i tillegg dro rett på ELIXIA fra flybussen, så hadde jeg bra med energi. «Utnytt det!», tenkte jeg… Og kjørte på med 3 gruppetimer på rappen: Shape (coretrening), Cardio Energy (type høypuls) og Cardio Step Intervall – alle timene på 45 minutter hver. Holdt på å få krampe i låret på den siste timen… Ikke så rart kanskje, med beinøkta fra  i går kveld friskt i muskelminnet! I tillegg er det lowcarbday i dag… Men siden jeg skulle på 2 foredrag etter gruppetimene fikk jeg både spist og fordøyd maten min, før jeg avsluttet dagen med Yin Yoga. Det var rett og slett stretching – 4 min i hver stilling – noe som var perfekt i dag.

image

Kjenner jeg er litt sigen nå… Men hva gjør vel det? Jeg har jo FEEERIIIEEE:D Søndag og INGEN forpliktelser – de siste ukene har det jo vært poseringstrening søndag kveld, men siden jeg er i Oslo blir det jo ikke noe av det. Litt godt også kjenner jeg:)

I kveld blir det laksesashimi og en liten aspartamsnurr i form av Funlightgele.  Snakker om å være crazy på lørdagskvelden! Men jeg har jo verdens beste selskap – heller det her enn å sitte alene hjemme med all verdens godsaker!

Ønsker dere en fortsatt fin helg:)

Legg igjen en kommentar

