A walk in the park

Søndag. Fri. Sommerferie. Litt sent kanskje, men hva gjør vel det når ettermiddagen kan tilbringes i parken?

image

Medbrakt rosa matboks fylt med karbonadedeig, grønnsaker og ris – storyofmyliferightnow! Men jeg liker det. Og det verste er kanskje at jeg har mer lyst på helt vanlig kjedelige posegrønnsaker enn en frisk salat. Måtte det vare en stund til:)

image

Jeg startet dagen med en ryggøkt på ELIXIA Carl Berner. Og nå føler jeg meg tynn. Det var vondt å sitte på gulvet og kjøre enarms kabelroing. Roingen var heller ikke spesielt god i dag, så etter to sett fant jeg heller på noe annet.
image

Hvor er hoftene og rumpa mi???
image

Ferdig med økta… Sliten men glad:)

I tillegg til at jeg begynner å føle meg litt tynn, så har jeg også kjent litt på den der spesielle diettsultfølelsen… Men det er vel på tide? Under 2 uker igjen – og tynnere skal det forhåpentligvis bli! Litt fett som sitter igjen her og der, men nå er det jo en ny kropp hver dag så det kan jo rekke å forsvinne tidsnok. Jeg krysser fingrene – og håper dere gjør det sammen med meg!

I morgen er det tilbake til Trondheim igjen. Jeg skal ha step-timen min selv i morgen, men vurderer å finne en backup til neste uke. Det er jo litt spennende å våkne hver morgen, for jeg kjenner fort hvilken type dag det blir:) Måtte de aller fleste bli BRA! Men de blir det. Nå som jeg har masse fri får jeg tid til både trening, superavslapping OG venner og familie. Alt blir litt bedre med fine mennesker rundt seg:)

Håper dere har hatt en fin helg. Ønsker dere en fin start på en ny uke, så hører dere nok fra meg igjen veldig snart!

Legg igjen en kommentar

