De siste forberedelsene – bare to dager igjen til show!

Og helt ærlig? Jeg tror ikke jeg skjønner at det er så snart. Til tross for det, så er jeg nesten ferdig pakket. Det som ikke er pakket ned, er det som alltid pakkes til slutt fordi det skal brukes før jeg reiser, som toalettsaker og lignende.

Jeg må kjøpe noen pakker med riskaker og et par bananer, og litt magnesium. I går kveld var det like før krampa tok meg! Så skal jeg koke litt ris og havregryn, og så er jeg klar på matfronten også! Lørdag skal jeg spise litt vanlig mat etter konkurransen er ferdig, søndag blir det hotellfrokost og så enkelt så mulig fram til jeg kommer hjem  på ettermiddagen – type tunfisk!

IMG_9159IMG_9161IMG_9162

Kyllingen stekte jeg ferdig i går, og i natt har den ligget i fryseren. Da var det ingen sak å vacuumpakke den i dag tidlig. Da holder den seg garantert fresh til og med lørdag! Maskinen jeg har er fra OBH Nordica. Veldig enkel å bruke, fin design og tar heller ikke så stor plass. Genial i forhold til planlegging av diettmat og reising!

I dag skal jeg gjøre noen små justeringer på bikinien min, trene litt, og bare slappe av mest mulig. Skal se om jeg får tatt noen bilder på trening i dag også – kan jo være at det er en og annen muskel som vises:) Det er bare veldig lette økter de siste dagene, og det er jo selvfølgelig litt godt, selv om jeg, tro det eller ei, fortsatt har lyst til å trene tungt:p

1262459_10153258673305585_523838199_oI går fikk jeg låne en topp av broren min, og den har faktisk vært på kroppen til selveste Mo Farah! Han brukte den i et terrengløp for noen år siden hvor også Sondre deltok, og så byttet de singlet etter løpet. Så da kunne jeg jo føle meg litt som en champion:) En M og en O for MO, som han pleier å gjøre etter løpene sine. Skulle lagd en liten W ser jeg… Mihihiiii:) Ble en god økt da, god kontakt og ble litt varm.

Etter trening var jeg hos Tonje, og fikk vokset bort det meste av hår. Hun er den jeg har vært hos som er mest nøye, og til tross for ganske lite kroppsfett så gjorde det ikke vondt. Hadde grudd meg litt siden det var lenge siden sist jeg hadde vokset – men det var ingen ting å grue seg til! Du kan bestille time hos Tonje både på ELIXIA Lade og ELIXIA Teglgården. På Teglgården kan du svømme før behandling, og på begge stedene kan du ta badstu. Jeg synes det er et stort pluss, spesielt før massasje – selv om jeg ikke alltid har tid til det…

Hahaha. Om 24 timer går jeg ombord i flyet til Stavanger! Weeeee!

2 thoughts on “De siste forberedelsene – bare to dager igjen til show!

Legg igjen en kommentar

