Toga & Yoga

God søndags formiddag 🙂

Snapchat-20131019091653Håper dere alle har hatt en fin helg så langt. Ennå er det mange timer igjen til det er mandag og en ny uke, så da er det bare å nyte!

Jeg har en max relax chill søndag, for det ble en lang lørdag! Jeg var først på jobb, og dro deretter rett til ELIXIA Teglgården for ansattfest for begge sentrene. Vi startet med masse bli-kjent-leker og rebusløp (som mitt lag vant!), før vi skiftet til laken og fortsatte festen. Det er vel ingenting som er så fint som et togaparty, for her er det INGEN unnskyldning for ikke å ha på seg kostyme! Mange hadde gjort en veldig god innsats med bekledningen, selv klipte jeg litt i et laken mens jeg lå på kne i garderoben på Trondheim Torg mens jeg ventet på bussen. Sminken beholdt jeg bare fra jobb, så det var fort gjort!

Det var utrolig bra stemning, og jeg som hadde tenkt at jeg kanskje kunne holde ut til kl 12 med zero’en, gikk hjem sammen med de fleste andre som holdt ut til siste slutt. Det er jo ingen som går på et togaparty hvis de har lakenskrekk!

Snapchat-20131020094237Jeg ruslet hjem til foreldrene mine som bor i nærheten av senteret og sov der i natt. Det betyr ristet brød med brunost! Jeg trenger ikke å ha sånne tikkende bomber i mitt eget kjøleskap helt enda… For det er nok snacks, snop og godsaker hvor enn jeg går, hver dag, så jeg trenger ikke hamstre sånne ting selv. Etter frokost dro jeg og Mor til ELIXIA for å være med på yoga. Jeg fikk meg en liten vekker på treningen på fredag (som vi alle forøvrig er sykt støl øverst på rumpa etter – just sayin’!), for jeg kjenner hvor stram jeg har blitt i skuldrene. Ikke at det kommer som en overraskelse… Jeg håper jeg klare å gjøre som jeg tenker, nemlig å trene være med på litt sånne type gruppetimer. Det utgjør så utrolig stor forskjell! Jeg må si jeg virkelig ser fram til trening utover denne høsten. I HEART my body ♥

Nå sitter jeg bare å nyter lukten av en stor kaserolle med fårikål. Høstens første lammemiddag for min del, og jeg gleder meg:) Jeg har også noen epler liggende i en marinade som etterhvert skal få lov å bli eplekake. Kommer tilbake til den senere!

Kos dere resten av søndagen:)

Legg igjen en kommentar

