SnickSnack – pannekaker med sjokolade-, peanøtt- og karamellsmak

image

Ny pakke fra MyRevolution i går, og da måtte jeg jo prøve en ny pannekakevri etter trening;)

Godt sa du? Jeg trodde jo det kom til å smake bra. Jeg mener; sjokolade og peanøtter og karamell? Men det smakte enda bedre enn jeg trodde! Tror faktisk jeg himla litt med øynene der jeg satt for meg selv.. 🙂

Panekaker
– 30 g MyoProtein ChocoPeanut
– 1 egg
– 100 g mager kesam
– 2 ss sukrin gold
– 1 ts kakao
– 1 ts fiberhusk
– 1 klype maldonsalt
– noen dråper stevia english toffee

Saus
– 10 g peanøttmel
– 1 ts kakao
– 2 ss walden farms caramel syrup (eller annen karamellsaus)
– 2 ss sukrin gold
– 1 ss vann
– 1 klype maldonsalt
– noen dråper stevia english toffee

Fremgangsmåten sier seg kanskje selv? Pannekakene røres sammen og stekes. Sausen blandes og helles over. Peanøtter og sjokolade kan hakkes og strøs på toppen for litt ekstra krønsj:)

Om du ønsker å bestille fra iHerb (kakaopulveret og karamellsausen) og ikke har gjort det før, kan du bruke koden QOZ998 for 5$ avslag på din første bestilling. De har alt mulig der, til en veldig mye lavere pris enn her hjemme i Norge. Frakten er også lav.

Håper det i det minste var til inspirasjon!

Legg igjen en kommentar

