HIT The Gym

I’m on my way… Trening før jobb i dag, og nå som det er vinter og kaldt er det veldig godt å kunne dra innom et senter som ligger i nærheten av jobb. Ikke misforstå meg – jeg er fortsatt en ekte ELIXIA-jente, men uten tilgang på bil tror jeg det hadde blitt veldig lange dager om jeg måtte dra hele veien til Lade hver gang jeg skal trene.

Det som er fint med å trene flere steder er at det skaper litt variasjon i treningen, enten du vil det eller ikke. Om du kun trener med vektstenger og manualer blir det selvfølgelig litt begrenser selvfølgelig ulikhetene seg, men jeg bruker gjerne litt apparater i tillegg. På HIT er det utrolig gode muligheter for funksjonell trening, mens på Lade er det mange apparater jeg er veldig glad i, som jeg ikke finner på HIT. Så, de utfyller hverandre veldig godt. Felles for begge sentrene er at jeg trives der – jeg liker å være der. Og det er kanskje det viktigste av alt?

fronthev_kabel1

fronthev_kabel3

roing2

 

skulderpress2treningsdagbok2

utfall9 utfall3

utfall7

Ganske stilige lokaler, synes dere ikke? Stor kontrast til ELIXIA Lade, som er et panorama-senter med vinduer rundt hele. Men det er jo det som er så kult! At det går an å trives så godt på begge stedene, selv om de er så forskjellige.

Denne uka er det litt stress oppi det lille hodet mitt, siden det jobber på spreng med å planlegge de neste ukene. Her skal det inn en fotoshoot (jepp – en ekte offseasonshoot), planlegging av to bursdagsfester, en liten feiring med familien på selve dagen, og en dag med militærøvelse. Men jeg tror jeg har ganske god kontroll, og kjenner at jeg slapper mer og mer av etter hvert som dagene nærmer seg og jeg får ting på plass. For vet dere hva? Jeg skal ikke være noen perfekt vertinne og servere alt mulig fra alle verdenshjørner. Jeg gjør det enkelt, og skal bare KOSE meg!

Nå skal jeg bare gjøre ferdig dagens matbokser, og komme meg på HIT The Gym!

En fin torsdag ønskes dere alle♥

 

One thought on “HIT The Gym

  1. Så deilig å få trent litt nærmere jobb:)
    Selv bor jeg 3 minutter å gå unna treningssenteret og det er bare helt fantastisk:)

Legg igjen en kommentar

