GOD JUL

IMG_7065

wpid-Snapchat-20131224104053.jpgEn liten julehilsen fra meg til dere, på selveste julaften! Jeg er ganske salig allerede, etter at jeg har tatt meg ut mer enn på lenge på en god treningsøkt på ELIXIA. En sirkeltreningsøkt på hele kroppen: 5 stasjoner med 2 øvelser på hver, 40 sekunder pause og 40 sekunder hvile. 3 supersett på hver stasjon. Øvelsene vi kjørte i dag var knebøy med hopp/franskpress+tricepspress, step up/trisett mage, pushups (se video på instagram; missmowmow)/stående roing, trusters/bicepscurl og strake markløft/burnout på skuldre. Hvis du kjører på litt her, så er du greit ferdig på slutten. Men vi tok med en liten avsluttning også. 3 runder med 10 telemarkhopp, 20 sprintere, 10 push-ups og 5 burpees. 3 runder.

Jeg trøkte i meg noen riskaker og en shake, dro hjem og dusjet, pakket litt og ordnet meg, og hentet resten av familien for et kirkebesøk. Jeg tok med meg en flaske vann og noen mandariner, og det er jeg glad for, for hvis ikke hadde jeg neppe fungert resten av dagen. Sliten, ja, men det er så utrolig godt å kjenne at kroppen min har lyst til å trene så hardt igjen! Derfor er jeg jo litt skeptisk til å «gi fra meg» det overskuddet igjen… Men vi får se! De 3 dagene her er jo de beste treningsdagene i hele året – masse mat og masse hvile, og god tid til trening. Far og lillebror er jo helt likedan, så det er ingen som ser rart på meg her hjemme i alle fall!

Da vil jeg bare ønske dere alle en riktig fin julefeiring! Spis godt, kos dere, og tenk litt over hva som betyr noe her i livet… Spre litt juleglede, så får dere nok i doble doser tilbake!

STOR, VARM JULEKLEM FRA MEG

Legg igjen en kommentar

