100 dager. For fjerde gang?

Sånn her så det omtrent ut på innsiden av hodet mitt i går kveld. Jeg lå våken lenge… Om det var alle tallene, eller en kaffekopp litt for sent på kvelden vet jeg ikke, men at det er mange tall å forholde seg til på en konkurransediett er vel ikke akkurat noen hemmelighet…

100 dager. Her har jeg vært før. 3 ganger faktisk. Første gang kan du lese om her. Det er nå ca to år siden… Og i 100 dager handler fort alt om tall: centimeter, millimeter, kilo, gram, kcal, minutter, timer, repetisjoner og sett… Hvert måltid, hver treningsøkt. Hver dag. I 100 dager.

*pust inn – pust ut*

Jeg tenker uansett ikke å se ut som en julegris i juli. Så jeg får bare se hvordan det går. I 100 dager i første omgang… Om 100 dager er det Oslo GP. Det er 180 dager igjen til 1. juli.

Og når vi snakker om julegrisen, så fikk jeg trent skinka og skinkestrengene etter jobb i dag. Greit, jeg er langt fra superkomfortabel med å ha lagt på meg, men jeg ELSKER effekten den ekstra maten har på treninga. Sykt bra trøkk og jeg har bare ikke lyst til å gå hjem. Greit nok at jeg driver å tester ut et nytt (for meg) kosttilskudd, men det får da være grenser for hvor stor effekt det kan ha alene..?

Uansett er det nå tid for å finne senga… Uten nok hvile går det i alle fall aldri bra!

*** god natt ***

2 thoughts on “100 dager. For fjerde gang?

  1. Hvilket kosttilskudd er det du tester ut? Sorry hvis du har skrevet om det altså, jeg får ikke med meg alle innleggene dine. 🙂
    Hvilke kosttilskudd anbefaler du sånn generelt?

  2. Godt nytt år:)
    Men du, du skriver at du føler deg som en julegris og vil ned i vekt uavhengig av om du skal stille eller ikke. Burde ikke dette i seg selv være et tegn på at det er på tide å ta 10 skritt tilbake, finne tilbake til en trivselsform du kan ha hele året, uavhengig av jul, sommer, vinter?
    På ingen måte ment slemt eller negativt, bare har sett at det er en trend blant mange bloggere at det blir mye dietter som en følge av mangel på kontroll på matinntaket i perioder. Lurer litt på dine tanker rundt dette, mtp at du også er sånn?

    Med det sagt, om du stiller, så kommer du til å se super ut som alltid:)

Legg igjen en kommentar

