Saturday Earlybird

wpid-20140301_091728.jpgGod morgen alle sammen! Jeg har akkruat spist opp grøten min og er straks klar for jobb. Jeg tenkte bare at jeg skulle skynde meg å rekke en kjapp treningsøkt før jobb i dag, og veien fra slike tanker til handling er veldig kort om dagen! Økta ble for så vidt også ganske kort; det ble min tredje og siste 3×3 intervall, som er Nora sin instagramchallenge denne uka. wpid-20140301_071407.jpgwpid-20140228_102735.jpgAlltid fint med et lite ekstra kickinthebutt – og akkurat nå kjennes det ut som om den har blitt sparka ganske hardt! Jeg trente nemlig bein i går… Denne uka har faktisk vært veldig bra treningsmessig. Ikke at det pleier å være så dårlig, men det har bare kjentes litt ekstra bra. Jeg har holdt litt oversikt over hva jeg har fått i meg av næring, og det gjør det veldig lett å velge relativt bra matvarer. Jeg har lagt meg relativt høyt kalorimessig, bare for å se hva som skjer. Og det som skjer? Jo da. Det er en fornøyd kropp fylt med masse bra energi som omsettes i tunge løft. Og det er så gøy! Og veldig, veldig slitsomt… For selv om jeg tar inn mye energi, så klarer jeg jo å bruke mer på trening også. Det resulterer jo i tyngre løft, som gjør meg enda mer sliten etterpå. Selv om jeg føler at jeg fyller på med veldig mye mat etter trening, så er det som om jeg bare har spist luft et kvarter etterpå. Det kjennes ut som at ting fungerer som det skal. Det gjør meg veldig, veldig glad. Og glad er fint på en lørdag! Jeg har et lite stykke igjen til der jeg var for halvannet år siden, men det kommer seg, og jeg føler meg trygg på at jeg kan passere mine personal bests i løpet av året – hvis jeg vil det nok og går inn for det. I går kjørte jeg 3×3 med rumpa til hælene med 90 kg i knebøy. Jeg har gjort 5×5, på diett. Derfor føles dette nesten pinlig lite, men mitt verdensbilde på akkurat dette her er vel en smule forvrengt. Så sååå lite er det vel kanskje ikke. Fortsatte med leg extention, leg curl, glute kickback og sittende tåhev i en liten sirkel, bulgarsk utfall i smith, og glutebridge med strikk rundt knærne. Så kjørte jeg noen øvelser på armene også. Og hadde det ikke vært for at jeg skulle på jobb… Så hadde jeg sikkert ikke gått hjem før jeg ble kasta ut! Det er selvfølgelig ikke sånn hver dag, men jeg blir veldig glad når jeg får den følelsen. For meg er det et godt tegn på at kroppen spiller på lag. Teamwork:)

Ha en fantastisk lørdag alle sammen! Ikke glem å bake boller til i morgen da;) Jeg har fått flere tilbakemeldinger fra andre som har testet denne oppskriften med stort hell. Jeg kan fortelle at den også fungerer bra med speltmel;)

Jeg skal på jobb, og gleder meg til en date med denne frøkna i kveld:)

 

 

Legg igjen en kommentar

