Feittirsdag

Hvilken dag er det i dag? Jo da. Det er tirsdag. Ikke hvilken som helst tirsdag, men feittirsdag. Dagen før fasten begynner.

Nå skal jeg langt i fra faste, men litt fett MÅ jeg ha. For jeg vet at jeg trenger det. Alle trenger det! Jeg merker i alle fall veldig godt på spesielt leddene hvis jeg har slurvet litt med inntaket av Omega-3. Dette er smurning for ledd og sener, og er det som kan skille en god treningsøkt fra en dårlig en. Jeg spiser gjerne fet fisk, både laks, makrell og sild. Tirsdag er en dag hvor jeg egentlig er på farten fra morgen til kveld og ikke har hverken tid eller lyst på et veldig tungt måltid, så noen svinekoteletter blir det neppe på meg. Og det er jo ikke det jeg har mest lyst på heller, for å være helt ærlig… Men litt fet fisk? Ja takk!!!

Her har dere noen av mine laksefavoritter. Trykk på bilde for å komme til oppskriften.

God middag! Uansett om du måtte velge laks eller koteletter;)

Legg igjen en kommentar

