Forandring fryder II

Ny by. Ny jobb (fortsatt MAC♥). Nye omgivelser. Nye impulser. Nye rutiner. Nytt fokus.

Det var tydeligvis bare å bestemme seg for at nå bare gjør jeg det. Jeg flytter. Ikke bare et steinkast unna, men langt. (For det er vel ingen som kan kaste en stein 50 mil?) Det er ikke så veldig lenge siden jeg tenkte tanken høyt (først for Mor og så for sjefen min), og etter at avgjørelsen var tatt har det gått veldig fort. Jeg hadde et sted å flytte til, plutselig var det en jobb som ventet på meg, jeg fikk løst meg fra den leiekontrakten jeg har nå før tiden, og alt ser foreløpig ut til å bare ordne i

Jeg har ingen spesiell grunn for å flytte bort fra Trondheim, jeg har bare lyst! Jeg har det veldig fint her, og jeg har virkelig ingen ting å klage på. Når jeg tenker på det er det veldig mye som det er galskap å flytte fra, så det fokuserer jeg ikke så mye på. Jeg tror liksom ikke at det nødvendigvis blir så mye bedre heller, men det blir litt annerledes. Jeg har bare lyst til å være litt utenfor komfortsonen, til å ikke ha helt kontroll eller vite hva som skjer. Jeg har ingen dårlig følelse, selv om jeg innimellom tenker at det er litt dumt og uforsvarlig. Menmen. Living on the edge! Endelig kan jeg si at jeg kjenner igjen «den gamle meg» 110%, og det føles ganske enkelt dødsbra:)

Det er ca 2 uker til jeg reiser til Oslo (hvor ellers skulle det være..?) neste gang, uken før påske. Da er det egentlig først en tur med jobb, og deretter en planlagt helg rundt Oslo GP. Kanskje blir det én tur, kanskje blir det to for å ta med flere ting. Og så blir det, hvis alt passer sånn i forhold til jobbene, en enveisbillett siste helg i påsken.

Så nå har jeg nok å gjøre med og få ryddet og pakket og etterhvert kommet meg ut av leiligheten. Ønsket dere samtidig en nydelig vaffelmandag! Jeg og Nora tok feiringen på forskudd i går. Det ble ikke noen treningsøkt, av så mange grunner at jeg tror det var meningen. Oppskriften kommer på bloggen hennes. En litt sunnere og sukkerfri variant uten at det gikk på bekostning av noe. De smakte i alle fall kjempegodt!
image

Du finner også et lite vaffeltips her😉

One thought on “Forandring fryder II

  1. Så spennende! Gøy å bare gjøre en ordentlig forandring i livet og teste noe helt nytt. Du kommer til å elske Oslo, det gjorde ihvertfall jeg. Har så lyst til å flytte tilbake!!
    Lykke til med pakking og flytting og nye opplevelser i hovedstaden! 🙂

Legg igjen en kommentar

