Perfekt start på søndagen med en perfekt omelett!


IMG_0416
En av veldig mange måter å spise egg på. Veldig lettvint og veldig godt! Og med veldig mange variasjonsmuligheter… Her er min variant i dag:

– 3 egg
– 1 stor ss mager kesam
– sjampinjong
– soltørket tomat
– hamburgerrygg og spekeskinke
– vårløk
– revet mozarella

Visp sammen egg og mager kesam. Stek sjampinjong i skiver i litt smør. Hell over eggeblandingen, strø over de andre ingrediensene, og legg på lokk. Hva du putter oppi spiller ikke så stor rolle, men velg noe som setter litt smak. Soltørkede tomater og spekeskinke smaker sommer lang vei, så det er en liten fare for at disse ingrediensene blir gjengangere framover… La omeletten sette seg, men ikke stek for lenge. Jeg synes i alle fall den er best når den er litt juicy (men ikke flytende) inni. Hvelv over på et fat, og ha gjerne litt salat sammen med den. Spis gjerne med brød til, do whatever you like! Jeg tror ikke det finnes noen regler for hvordan man spiser omelett… Men ha i alle fall en kopp kaffe ved siden av:)

IMG_0412 IMG_0418

God frokost! Jeg skal på ELIXIA og trene litt i mine freshe rosa tights!. Tenkte jeg skulle lure meg til et par styrkeøvelser før jeg har gruppetimer – for etterpå tror jeg bare det er å glemme det. Litt tidlig på morgen er det, så vi får se hvordan det går!

Nå har jeg jo fått meg så fint selfiespeil (og i mangel på smarttelefon kjører vi speilrefleks i ekte bloggestil)! Og så jeg venter egentlig bare på at Anette skal få hjem Sean (hunden), så det her blir en sånn ordentlig blogg. Den har jo manglet et dyr hvis jeg har forstått det riktig.. 😉 Så det her kommer jo bare til å ta heeelt av!! GOD SØNDAG!

Innlegget inneholder sponsede lenker

Legg igjen en kommentar

