Sitrap

Endelig har jeg tid til å sette meg ned for en skikkelig oppdatering – og så er typisk nok internett nede akkurat nå…

Denne uka har vært litt rar siden jeg var et par dager i Gøteborg. Selv om det var i forbindelse med jobb blir det jo litt annerledes enn å sitte på kontoret kan du si!

Mandag kveld var jeg som dere kanskje husker en tur i Ranheimshallen for å løpe 3000m i forbindelse med Trøndersk Vintrkarusell. Men søndagens 62,5 kg frontbøy- og 100 kg strakmarksession godt plantet i lårene (og for så vidt resten av kroppen) kunne jeg konstantere at jeg løp min kanskje aller beste 3000 noen gang. Nå er ikke den tiden spesielt imponerende, men nå er ikke jeg noen typisk 3000 m-løper heller da! Så jeg er kjempefornøyd:)

Min spreke pappa gjorde det ganske bra, 30 år eldre enn meg og løp nesten 3 min raskere… Nesten litt pinlig, men jeg trøster meg med at jeg kjører mest i knebøy;) Uansett en morsom ting å gjøre sammen, selv om vi ikke akkurat løper ved siden av hverandre…

image

Tirsdag var det klart for ukas første styrkeøkt, og den ble gjennomført sammen med Lene. Digger å trene sammen med henne, for jeg blir så inspirert av den gutsen som bor i henne! Så dermed ble det nok en god styrkeøkt.

Til Gøteborg pakket jeg halve kofferten med mat og den andre halvdelen med høye hæler og toalettsaker (det er en liten koffert!) og lot onsdag være 100% treningsfri. Rakk bittelitt shopping før møte ute på ELIXIA Masthugget som er vår nyeste klubb i Sverige. Etter møtet var vi på Hard Rock Café for litt middag og hyggeligheter. Utrolig fin gjeng å dra på tur med de folkene der (de med samme stilling som meg på de andre klubbene) så jeg kosa meg:) Også utrooolig godt med en dag uten et eneste treningsplagg i nærheten av kroppen akkurat nå, og ikke minst med en liten «luftetur».

Kom hjem i bra tid på torsdag, og da dro jeg mer eller mindre rett på jobb for å løpe litt intervaller. Det gikk som det pleier, bena løp i vant tempo og hjertet slo med tilsvarende riktig frekvens, men det føltes bare merkelig… Godt at kondisen fortsatt er der selvfølgelig, men det spørs om kroppen snart er klar for litt cardioforandring…

I går var det en ny runde med styrketrening. Jeg gruer meg alltid litt til fredager for det er så tungt med knebøy! Men med Lene med min side gikk det utrolig bra med oss begge, selv om hun i utgangspunktet var like lite gira som meg. Nå har jeg bestemt meg for at jeg heller skal glede meg litt til neste gang den økta kommer:)

I går var det fredag og dere vet jo hva det betyr. Jeg fikk ikke til formsjekk med coachen, men denne gangen var tallene i seg selv en klar indikasjon på framgang. Det er nok uten tvil den største forandringen jeg har hatt på bare en uke noen sinne! 3,5 kg ned, og inn mange cm over alt. Der var det vannet borte! Håper jo litt av det er fett også, hehe;) Speilet er også ganske klar i sin tale, og jeg lurer på om jeg nå har passert min til nå beste form. Det begynner å kuttes litt i lårene, og det så jeg godt på poseringstreningen. Fikk hjelp av Håvard og Elisabeth i går, og det gikk ganske bra! Det faller noen små ting på plass for hver gang, og det er jo bra:) Har ingen bilder fra i går, men jeg og Siv skal ta en runde i kveld og da skal kamera med.

Før det skal jeg kjøre en økt på romaskina og mølla (burn baby BURN), og så må jeg jo innom MySun igjen! Etterhvert som fett% synker kommer flere og flere blodårer fram, og jo mer blå og gjennomsiktig blir huden. Da er det greit å jobbe litt med fargen – samtidig som jeg føler at jeg får litt ekstra energi. Og så er det jo så godt å flate ut og kjenne varmen fra lysrørene:)

Så, det var denne uka kort oppsummert via mobilen. Det kommer mer når nettet er tilbake igjen:) Her blir det proteinkaffe og radio før trening!

Ha en god lørdag så lenge:) Hva skal DU bruke den til?

6 tanker på “Sitrap

Legg igjen en kommentar